lördag 31 mars 2012

Hey I heard you were a wild one......

Hehe lördag, solen skiner och jag har sovet i natt :) Wiii!!
Var av wild one overskriften, idag har jag energi till tusen!
Det passar bra att vara utvilad idag med, för hon där galna Hanne kommer in till Oslo, så skall vi ta en runda i byn nu på dagen, och fönster shoppa, sen blir det middag och byn byen i kväll :)
Lurer på att ha på denne toppen igen...hmmm får se vad jag hittar fram idag.

Så igentligen har jag inte tid till det hära hehe skall liksom stövsuge, vaske badet, sminka mig och skifta kläder innan kl halv två....hmmm känns som jag har ont om tid :P men men tog en kopp kaffe till och satte mig här i stället :)

Jag satt i går kväll hos David och Christina och spelade, Elmo fick sitta i knäet till Erik och just då åt Jan Erik, haha kolla in bilden, han tigger inte ;) har bara full fokus :P
 Satt i knät på Linda sen....litt snurt over chipsen han inte fick 
 Måtte bara ta bild av grisen, sjekk fötterna...han är så rar :) Och blicken med för den sak skull...

Funderar på om jag ska lasta ned porkerstars på macen, hade det ju på min andra data men har inte varit inne där på evigheter nu ju, hehe har ju tross allt endel töysepengar att spela med där ;) Får gå i tänke boxen lite :)

Måste ju bara vissa min nyaste draw something stolthet :
Jag börjar få dreisen på dette nu :) Hehe bättre än dem första strekgubbarna jag lagade :)

Men nu får jag sätta på en spellista här och kasta mig runt...tippar Hanne blir snurt om jag inte kommer och hämtar henne hehe :P  Och jag bara varnar för att det kan hända det blir status oppdateringar, blogging och så vidare om denne kvällen :P Vet att Hanne är dronninga av statusoppdateringar på facebook iaf...Och jag skall försöka/göra allt för att inte vara sms-dronninga i kväll/natt *fnis* ( det blir rätt och slett för dumt och vara det...jag är då en vuxen människa :P )

Ha en alldeles flott lördag alle sammen :)

Flo Rida – Wild Ones - feat. Sia

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar