måndag 12 mars 2012

SOL= ut på tur!

Hur fantastiskt var det inte att vakna idag?? Det är vår i luften, solen skinner som bara solen kan och det är hopp om varmare dagar!!
En kan ju inte gå glipp av en sånn här dag! Så efter att haft en tissetur med hunden var det bara att gå upp (hissen står igen så må bokstavligt talt gå upp...huff 6etg...) spise litt och få på sig tur töy och komma seg ut igen!
Så tog med gobiter, vatten och kamera och begav mig ut i solen:

Inte så bra bilder desse två, men skuggan av Grisen blev så coola :)

 Vår i byen er ikke det samma i skogen tydligen......
 Fick släpp Elmo litt iaf, för tänkte jaja är jag här skall jag gå tur....
 Men när första backen kom och den var is belagd tänkte "oh no" detta går aldrig, såg för mig bambi på isen....
 Elmo var litt mera sånn av slappa och syns jag var teit som snudde....
 Tog noen stämningsbilder när jag först var där...Oslos ända kvarlevande urskog :)


 Tog oss turen till Vålerenga parken istället, Elmo blev distraherad av fåglarna....

 Han vet var gobitarna är.....
 Kastade ut gobitar så han fick bruke näsa litt
 Det var en annan hund som kom förbi och Elmo stillte seg i givakt med en gång
 Soler seg <3
 Stikke av er göy.....
 Men kommer heldigvis igen ;)

 Ta bilde av seg selv på tur är helt naturligt! ;)
 <3
 Här pratar jag med Hanne i tlf och ler mig ihjäl av mig själv....blir ikke mera dumt, på tur med chihuahua, pratande i tlf och ta bilde av seg selv....tur jag har bra självironi ;)
 Efter två timmar ute var det dags att gå hemmat igen, och grisen var bra skitig!
 Han tog och rullade seg lite för vi gick in.....

Haha sedan självironi står på lista idag, Hanne som lovat, heisbilde :P

Måste också dela en bild från ringträninga sist vecka, se så fint grisen min går :) *stolt*

Och till slut en bild av grisen min igår :) Lille poker spillern min ;)

Hoppas alla njuter av denne underbara solskinns dag!! Det gör jag :) Jag känner våren snike seg fram, och kan man bli gladare än det?

Måste slänga med en sång till er Melissa Horn har så bra musik med underbara texter, denne ger mig lite vårkännslor och hopp ;)







1 kommentar:

  1. jeg ler så jeg dææver, jeg bare digger selvopptatte skravlebøtter på tur :) og heisbilde må bare bli standar etter helgen!

    SvaraRadera