måndag 5 mars 2012

Måndag måndag måndag.....

Måndag och jobb igen, haft en flott helg med massa moro så var i grunn litt klar för att bara ligga i soffan idag, men på med smilet och jobba jobba ;) Och tack till Hanne som hjälpt mig i helgen <3 Är skyldig deg en för den ;)

Satt på t- bana i dag tidlig och fant den stora nakdelen med svart nagellack, naglarna är inte fina efter åt! Var bara tvungen att ta en bild av dem....




Lunsjen idag är väll en motsättning hehe vaffel och smoothies :P men gott var det ;)

Kitty tycke också att jag behövde bli sundare så hon hälde i mig detox te


I dag tidigt låg jag och läste facebook innan jag stod opp, och kom över denne bilden....den säger så mycke........

Är viktigt att leva alla dagar! 


Idag blev det plötsligt så att jag har fri i 2 veckor.....vet inte helt vad jag ska göra med all denne fritid hehe, hade  ferie kvar från i fjor så den måtte tas ut och hade bytta en dag och vips 14 dagar ledigt :P 
Ska visserligen till Harstad med Hanne nästa helg, det blir knall bra med NKK utstilling och möte massa koslige folk :) Och först kommande lördag skall jag möta Ida och Tone, blir super kul att möta dem igen är så allt för länge sedan vi möts, hehe och oss tre och noen flasker vin pleier blir en succés <3


Och för att vissa att Elmo samarbetar med bloggandet.....grisen i skrivande stund:


Nu skall jag i dusjen, så blir det slappe kläder och tv i kväll :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar