fredag 16 mars 2012

Harstad here we come!!!

Harstad turen är då faktiskt här! Hanne och jag har planerat denne turen sedan i september när vi köpte flygbiljetterna...det har varit massa opp och ned turer sedan då...dommarbytten, fulla hoteller, löpetid osv...men NU drar vi!! Woopp woopp!!


Bara tenk dere desse två rotehuena på tur, haha spörrs om vi båda överlever detta LOL ( lolling er viktigt på tur...eller generellt bara super teit och må bara brukes av den grunn ;) )




Jag har säckert med mig ALLT för mycke grejer, men tänker det är bättre att ha ett ombytte för mycke än för lite, så är det ju allt som grisen behöver, matskålar, mat och leker m.m och utstilling stasj så klart :)

Men oki, har en grei storlek på bagen min, men ikke är den full så har varit litt flink då ( heldigvis er det hjul på en den :P )
Elmo har egen "bag" som såg enorm ut på denne bilden, hehe den är alltså liten och är den han skall flyga i :)


Så nu glädjer jag mig till min första NKK utstilling! 

Och mest av allt tror jag jag glädjer mig till middagen imorgon....stackars Egon när 25 chi-folk skall spise sammen :) Men så kosligt det skall bli! Glädjer mig massa till att möta både kjente och hilse på nya folk :)

Nu skall jag sminka mig och slänga ned toalettmappa i väskan så är jag klar......

Harstad here we come!! 

xoxo 


3 kommentarer: