torsdag 22 mars 2012

Huff och uff :P

Äsj!!

Fick selvangivelsen i posten idag....litt sånn super nyfiken som jag var (altinn har ju ligget nede nu) , rev jag upp brevet i heisen på väg upp.... Tack för baksmällen......äsj har aldrig fått baksmäll för...och har inte en dritt att trekke fra så måste betala..och det värsta är att det är NAV som trekk feil tydligen...så inte nok med att jag får mindre lönn än tidligare, jag får nu betala för det med...Tack ska dere fan i mej ha :P

Sedan jag inte sovet ordentligt sedan Harstad turen, och jobbat nu i tre dagar är jag helt koko så började typ grina i heisen...hehe fick sååååå stackars mig kännslor att det blev helt för mycke.
Men men borde bara vara vanvid detta nu, det är inte meningen att jag ska komma i fatt igen tydligen. Kan väll säga att humöret inte har svängt så väldigt mycke i kväll, tycker fortfarande lite synd på mig själv....känner väll bara att joa jag försöker ju ändå vara positiv men samtidigt känns det som att allt går fel...

Dagens låt! 


Den passar min sinnesstämning idag..........  

Något positivt är att jag har mer eller mindre bestämt mig för vilka utställningar det blir nu i vår och till sommaren...Känns bra att ha något att se fram till :) Och i påsken får jag besök <3 Syrran med barn och mamma kommer upp, och lill syrran med om hon har jobb fri!! Det blir super kul! 

Kan dela med mig av några visdoms ord jag hittat på facebooken igen ;) Hehe tycker sånna "visdomsord" som kommer popandes upp på facebok är sjukt roliga att läsa, sååå då måste jag ju dela :P




Barnsliga grejer jag vet ;)

Huff tråkigt innlägg....men men sånn är ju mitt liv, så man får ta det bra,dåliga, morsome och allt det tråkiga...det är bara sånn det är det......

Nu ska jag se på Gossip Girl och sikkle till på Chuck Bass.....får pulsen upp han ;)











xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar