fredag 2 mars 2012

Stackars Grisen min!

Lille gris skadat ju foten igår eller jag trodde det var en skada men visade sig vara en hudinfekstion...så efter 3,5 långa timmar hos veterinären går han nu på antibiotika och fick försäkerhet skull en sånn tratt/krage greje hem...och är ju inte mig själv om jag inte tar lite bilder.....

Foten, med en "kula" mellan tårna :(




I väntrummet, han har sååå skön stil den killen :)


Slappar lika gott av på undersökningsbordet <3


Är glad för att detta var något som lite antibiotika kunde fixa, är ju utställning till helgen med, och veten och jag var enig om att det kunde vi gå på...och sedan han går fint på foten så tänker jag vi drar till Leto jag :)


Förutom att spänndera hela kvällen på veterinärhögskolan har jag jobbat idag...det var ju "crazy smoothies  day" på Linderud idag, hehe Kitty och jag har nog tatt lite av i smoothies lagandet, men vi kör på med alla varianter ;) Idag hade vi ca 40 st i disk i ca 8 olika smaker, och har ju blivit hekta på smoothies nu, så blir väll snart ut och köpa mig en blender :P

Måste ju vissa bild av disken vår idag

Imorgon har jag ledigt, hehe otroligt hur man kan glädja sig till det när man jobbar så lite som jag gör, men jobbat 3 dagar denne veckan med, och är helt slut...märkligt det där med att inte ha energi...jag blir liksom inte vanvid att inte vara "mig själv"...men men nu är det natta här varje fall! Så god natt och sov gott :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar