fredag 9 mars 2012

Im back ;)

Helt sjukt att på 2 veckor har min lilla pissprat/terapi blogg haft 720 besökande, från inte mindre än 7 olika länder :) Har dok fått veta att alla kommentarer folk skriver inte blir publicert eller kommer fram till mig här, jag vet inte varför, och kan inte hitta någon fel inställning på det i heller, så inte meningen att vara frekk och ikke svare folk, jag vet helt enkelt inte att dere har skrevet :(

Men tack för alla koslige tillbakemeldinger igår, och outfiten är definitvit plocka ut, hehe nr 6 blir då brukt på jentekvelden imorgon, var ju ett klart fler tall för den :) Så får vi hoppas den gör seg på byen :)

Har igen hittat en bild på facebook ;) Som passar alltid i grunn, men med alla upp och ned turer i det sista borde jag iaf tänka mera så här :) Så länge det er liv er det hopp ;)




Idag har jag tatt mig sammen och lagat god middag till mig själv, har ikke haft energi till att ordna i stand mat, så har gått i mye take away, bröd och/eller ikke orkat spise. Men idag tog jag då och lagade mig en god middag :)

Blev då ungstekte rotgrönsaker (kålrot,gulerot,sötpotatis och rödbetor) , med svinefile, agurksalat och bearneis sås :) Mmmm mmmm mmmmm ;)



Tidigare idag fick jag funnet fram börsten och tatt och börstet det där lilla röyte monstret mitt, herre gud så mye hår ett styck lite chihuahua kan fella alltså
måtte ju så klart ta en bild jag :P

Seriöst massa hår alltså ;)

Kvällen idag blir lugn, sitta med fötterna på bordet och slappa. Tror jag möjligens tar mig ett glas vin också. Men skall iaf se voice och senkveld och bara kose meg. Lille grisen är med som vanligt, haha han är i af avslappnad, Grisen i skrivande stund:


Ha en flott fredag :)

Och må bara ha med en sång idag med :

Bergens damen har laget enda en låt som fastnar i huvudet på en haha antingen man vill eller ej :) Jag syns den är fengande iaf :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar