onsdag 21 mars 2012

En biteliten blogging om dagen idag....

Dagen idag har mest varit jobb faktiskt! Jobbade drog hem och hämtade grisen och dro tillbaka till jobb för att gå på personalmöte. Och så fick vi pynta stället med svart och rosa till "3 dagars shopping varsel"....
Så i morgon skall jag faktiskt ha rosa och svarta kläder på mig...blir fält det ;) Men efter detta "varslet" är över blir det STOR senterfest...tror det blir skit bra och en morsom kväll :)

Men sedan dagen min varit lite innehålls rik så kan jag dela med mig av ett foto av grisen på personalmöte


Och min egen Super islatte idag på jobben ;)

Mmmm sjoko-vanilje :P

Onsdagar brukar ju gå till ringträningen, och idag missade jag den :( Er litt sånn lei mig för det då, har liksom blivit en greje det nu att gå dit...och så kosligt som det är då :)

Jaja får ta och hoppas i dusjen och sen krypa till sängs...jobb imorgon igen....huff i rååååsa kläder :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar