lördag 24 mars 2012

SOL, SOL och SOL :)

Kan man bli gladare än av solen?? Fniser här för mig själv och bara myser...jag blir så glad av denne underbara solen att det är helt märkligt :)

Och har fått utnyttja solskensdagen med en fin tur med grisen, måtte ju bara ut på tur när vädret är så här underbart, och Elmo bara koser seg när han får gått massa och all grus och skit är borta från vägarna....det blev inte så massa bilder från turen idag....hade Hanne på tlf en god del av turen så hennes fel :P Men men några bilder blev det allt och efter jag lastade ned Camera+ på tlf så blir det litt  leking med den appen ;)

Detta tog jag runt kl 11-12 tiden idag <3 


Hittade vårblommor idag med :)






Lille spanaren min :)

Jag och Elmo hamnade i botanisk hage idag med, hittade oss en bra plats i solen och satte oss där och njöt av vädret och solade oss lite.....så måtte ju dokumentera dette hihi och lekte så med Camera+ appen ;)








Var väll ute närmare 2t och bara koste oss, fick ju både gå en bra tur och slappat gott av i solen då, bra träning och terapi för begge två det. Elmo ligger som ett slakt i soffan och sover nu medans jag gör detta. Ska snart sätta på massa go musik och börja ordna mig inför festen.....det kan ta tid sedan jag inte vet vad jag ska ha på mig...haha en överfylld garderob och har ändå inget att ta på mig :P Jaja hittar alltid något, annas likte jag dem kläderna jag hade i går så då får det bli en repris helt enkelt... Måste få i mig lite mat också, vet inte helt hur tapasen är där, så bäst att iaf få lite i sig innan jag åker upp på  Linderud :)
Är spänt på hur denne festen är, sentret har lagat till det coolt iaf, hela förste etg på sentret blir gjort om till festplats, med dj, bar och tapas servering. Och det bästa....10 kr för drickat ;) Öl, vin, cider eller rusbrus....10 kr.....liker tanken dems med dette :P Loller frågan är om jag är lika glad i senterledelsen imorgon ;) LOL berättar om det imorgon om jag kan ;) ska iaf klara få tatt en bild eller två under kvällen :)

Hoppas alla har det helt fantastiskt idag, och att solen gör undervärk med er också :)

xoxo 

En liten sång idag:
Laleh – Some Die Young

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar