onsdag 28 mars 2012

Rett og slett en dritt dag....

Idag har verken formen eller humöret varit på topp, har varit sliten och i världens dåligaste humör hela dagen....Rett och slett bara dritt vansklig och sur :P Joa jag erkänner att jag är det jag...hehe kan ju inte annat när det syns på mils avstånd i tillegg ;)

Så i bästa syns synd på mig själv modus har jag spenderat största delen av dagen i soffan med desse två:


Och om noen lurer...... ja....det er gotteri i begge....och ja det är nog ett par kilo......(kvar :P)

Sen mitt i min lilla middagslur på soffan idag började hon dära Hanne sända sms om att tågen inte gick och grejer...måtte ju in på datan och sjekke litt och då var det ju tydligen en eller annan som drev och gick runt på tåg skinnerna vid national teater....krise...jag nekter ta buss i evigheter för att komma till Lilleström och ring treningen...men så kom tågen igång med "stora" forsinkelser och ett stycke Hanne som stressa sig ihjäl pga dette ( oki inte helt i hjäl då men med mitt humör föltes det slik ut) så jag började stressa med dusch och styr, sen tok med mig Elmo och drog till Oslo s för att kolla om jag fick kommet mig på noe tåg.......ikke noe problem alla tåg gick som dem skulle igen :O Så en smula oppgitt kom jag mig till Lilleström ca 30 min för avtalt tid...... Fick gått mig en tur med grisen där, och måtte ändå vänta på hu där masa :P Men men sedan hon har en mcflurry fetisch och dagen bar det i väg till mcdoalds..... och årets första soft is blev alltså från mcdonalds......
Dem sparade inte på karamelsausen för att si det sånn :P



Treninga var bara äsj idag med.....mitt dåliga humör med Elmo stackaren som var rena hormon bomben var ingen bra kombo....han var helt på tuppa pga att Mini har stådagar och var inte vansklig hun bjöd sig bort så fårt hon bara kunde...Elmo var bara helt koko.....
Bara se på den där hunden min......
Snälla släpp ut mig av buren.....
 Litt frustrert och slickade sig konstant runt munn....
 Snälla....snälllllaaa snällllaa ge mig den tispen då....
 Jag önsker.....

Ring treningen gick noenlunda greit tross dette då...hehe han gick och stod efter litt kjeft....men var vansklig...så jag tvingade han ett par ganger för att vissa att han må, sen gav jeg opp....

Fick tatt noen bilder av andre som trente då....eller satt och så på....




 Ingen bra Bild då...men Mini går nu mera (fnis) med halen opp till och med :P



Men sedan nu den lille Grisen min var så frustrerad när vi kom hem fick apan genom gå....stackars apan....

What??? tar du bild av mig??
 Då sticker jag av med apan...
 Nu syns liksom inte griseriet......
 Det ända bra var att han spiste massa efter vi kommet hem...och han har mat vägrat lite i det sista...så bra att han fick i sig något nu!

Men nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att vakna på bättre humör imorgon...och i bättre form med :)

God natt världen ;)

En liten myslåt in för natta:
James Morrison – One Life - Radio Edit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar