onsdag 7 mars 2012

Oj oj oj....Onsdagar börjar blir travle ;)

Onsdagar har börjat bli den dagen i veckan jag gör mest :) Har igen haft en onsdag med massa att göra!
Men måste bara dela några "visdomsord" jag läste på facebook idag (hehe man hittar allt skit där ;) )



Startade dagen med ett läkarbesök i Asker, det gick inte helt som planlagt....jag är ju ganska envis och har sedan jag var ca 15  fattats B12, men har fått slippa sprutor och fått tabletter i stället, sedan jag mer eller mindre vägrat (nektat) ta sprutorna....helt tills idag! Idag måtte jag ta en B12 spruta :( och jag måste ta enda en om ca 2 veckor så en till om ca 2 veckor efter det och sedan var tredje månad :( Behöver jag säga att jag blev grinig då??
På toppen av det hela, så vill läkaren att jag skall jobba mindre igen, att jag skall gå tillbaka till 40% och jobba det i en tid till och så pröva mig på 50% igen....något jag inte vill, känns ju som det nederlaget att inte kunna eller få lov till att jobba ynka 50% liksom...så bestämde mig för att prova 50% iaf en månad till (minst) känns fel att "ge upp" den ene dagen var 14 dag liksom efter bara att ha prövd en månad....

Efter läkar besöket åkte jag upp till Risenga ( min gamla arbetsplats) och hälsade på :) Var super kul att träffa igen så massa känt folk :) Och var till och med några gamlingar kvar jag kände så det var kosligt :D
Fick lunchat med Marit och Wenche, och hälsat på Horst och Kristina, var också inom dagsentret och sa hej, var ju känt folk där med ;)  Så blev en eller två koslige timmar på enga!

När jag kom in till by igen fant jag ut att det var ju synd om mig så jag gick på en mini shopping :D
Och den blev väldigt bra! Fick köpt mig en cool "skinn" byxa och inte mindre än FEM toppar till den fantastiska prisen 300kr!! Haha jag älskar salg <3

Måtte ta en bild av dem hehe vad jag inte fick tatt en bild av är att jag fick den fina rumpan i dem
 ( joa helt sant ;) )

Så allt jag köpte.

När jag såg kom hem efter detta var det bara att vila sig lite för det blev ringträning med NMHK på lilleström, det blev som vanligt en super träning.Idag var det otroligt bra uppmöte så var massa folk och hundar där :)

Bilder blev ju självklart tatt ;)

Blandat folk tränar på att gå 

 Maria 
 Hanne sjekker att Vito kan gamle kunster :)
 Dommer Roy steller opp en naken en på "happy legs"
 Fru Bakke med Pitbull Engla 
 Ingrid med Diamant
 Anniken med söstertante Coma <3
 Guro har det bäst på golvet ;)

 Fröken Mini som började 1:e löpet idag :)



The Pig <3 Se det uttrycket på han då <3 
 Fri stillte seg selv pent på bordet, det ända som behövdes var ett stykk löpetik foran snuta ;)
 Mini!! Ikke den beste bilden av fröken, men tyvärr den beste idag :)
 Chilitos Elmer aka Grisen Elmo 
 Börjar bli litt mera mann lille dutten min :)
 Kvällen andra Domer, fru Moen, här med Ole Josef och fifty
 Ukjent kjekkas :)
 Heia, vi vill ut vi med :)
 Det börjar likna nått av den lille grisen min!


Det var dagens bilder från träninga, var en flott kväll som alltid! Och Anniken fick tagit noen bilder av Elmo medans han gick så i en av dagarna nu kommer bilder av det med! Han börjar nämligen få noen flotte steg med gutten :)



2 kommentarer:

  1. Så koselige bilder :) er diamant jeg gikk med;)

    SvaraRadera
  2. Tack, var en koslig tränings kväll :) Har uppdaterat så Diamante fått namn i stället för frågetecken :)

    SvaraRadera