lördag 3 mars 2012

Utstillingen sin det :P

Dagens utstilling gick väll inte helt som hoppats, Elmo fick gult idag......behöver jag säga att jag varit sur idag? ;) Hehe sur är nämligen det minsta jag var...men men dagen har varit flott, det är alltid super kosligt med alla runt ringen, och stämningen var på topp idag med! Siri sin coca cola var ju inte så värst i heller idag ;)
Dagens bedömningar gick stort sätt i gult och blått, var märkligt lite rött och ännu mindre ck...men var vänners eller beskjentes hundar som plaserte seg, och då är det i grunn bara kosligt :)

Hanne tog noen bilder av mig och Elmo idag som bara må delas :





Grisen var super flink idag, gick flott och stod bra, kritikken var grei, så är så klart stolt av han oavsett, min gris är den bästa <3 Och jag är strålande nöjd med min nya utställnings outfit :D  Tross byxan redan är litt stor....riktigt surt sedan den blev köpt för typ 2 veckor sedan........men men bikinisesongen 2012 jag är på väg :P

Kvällen nu blir med ett glass vin eller flera ;) Viktigt att kose seg när man kan :) Önskar alla som ställer imorgon massa lycka till!! Själv ångrar jag bittert på att jag bara anmälde på en dag......

Och om låten i går missades....hör denne den är så bra och fin! ( Hehe och ja jag vet jag är ensam om att bli glad av trista sånger ;) )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar