torsdag 29 mars 2012

Bara svada....

Dagen idag har varit lite bättre, humöret har gått från pottesur igår till närstan smilande idag ;)
Har varit och jobbat idag, så har inte gjort all världen efter det..
Men har fått kose med lille gris...hehe han var inte lika kose sjuk som jag då... men men tvangs kosing må till ibalnd :P

Har fått helt dilla på draw something, haha så nu efter senatse uppdateringen när det kom nya ord, blev det bättre med...måste visa så duktig jag är *host herk kremt* konstär står inte på framtidiga jobblistan för att si det så :P



Idag var jag lagom trött på jobben, så jag köpte en energi dryck....denne:

Äsj fy fan vad äcklig! den smakar diskvatten! Om man skall använda pengar på nått så är det inte denne urk!
Hehe men samtidigt när jag var inne på Ica hittade jag denne:

Orangina <3 ååå vad jag liker den hehe måste ju ha den till lunsjen, och sjekk så flink jag var idag, spiste salad till lunsj :) Alltså salladen syns i bakgrunden på bilden :P Bra var väll det för jag hade fattig middag idag..... first price pytt i panna mmmmm hehe men men ibland får man ta lite billig mat ;) Men jag "pimpade" upp det hela, med ägg, gurka (så klart) och ketchup....

Någon som undrar var ringaren i Notre Dame taget vägen??? 

Jag hittade han på mitt kök idag 

 Ska strax ta med grisen ut på en kvälls runda ( i regnet huff började regna innan), gå i dusjen och gå och lägga mig med min bok " Jag dödar" ryssligt spännande, skrämmer upp mig själv medans jag läser så måste göra det efter sista rundan annars hade Elmo aldrig fått kvällstur :)
Huff satte kl innan 0455......det är tidigt alltså :P

Nä får bjuda på lite av min fantastiska musik smak idag med ;)


Tack Tone snuppa för att jag diggar denna nu :)

Nä är bara massa svada idag...så...

XOXO 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar