lördag 24 mars 2012

Midnight madness...

Jo vad gör man när man inte får sovet..... bloggar lite tex ;) Men litt sånn midnight madness får man ha i bland.

Hehe dagen idag har varit en salig mix, vaknade med sånn ca 10 minus på energiskalan och ont i hela kroppen, och kvalm så jag knappt kunde röra mig.....men heldigvis släppte detta efter noen timmar!

Så då tog jag tag i något som jag borde gjort för typ 1-2 veckor sedan :P Jag vaskade och rydda lägenheten, och fick skifta sängkläder och vaska dem med och lufta ut allt ordentligt. Efter det var klart slappade jag lite och lekte med grisen en stund, hehe tog bilder så klart.....

 Koser seg med ballen sin....

WTF?? Pröver du å ta den??


Shit du tok den du......
Gi med ballen min!!!

 Yes!! Ballen min...

My precious.....


Så sedan vädret varit helt underbart idag tog jag på mig träningskläder och tog med hunden ut på en "power-walk" det var gott för oss båda, tog då också turen inom botanisk hage...där var det vår ja!! Så kosligt! och haha klart tog jag bilder ;)

Grisen nöjd med att vara på tur :)

SOL!!




Vårtegn..






Elmo skygge <3
Finaste grisen min fick leka kråka idag och satt i ett träd så jag kunde ta bild <3


 Vatten är skummelt ;)
 Det var den härliga turen, och vår kännslorna kom verkligen fram efter att sett alla knoppar och blommor där idag! Var bara terapi det där :)

Så ringde Jonas mig och säger att han, Erik och Martin ska ta en "fredags-pils" om jag ville med....hehe klart ville jag det ;) Så hoppade i duschen och fick pynta mig litt....Hehe och den röde tråden idag är.....bilder! ;) ( Eller det är ju den röda tråden alltid det i grunn )

Iaf....klar för Fredags-pils....


Mötte dem på något som heter Grilleriet som ligger i folkteater passagen, för ett super fint och kosligt ställe! Skall definitivt tillbaka dit, super god mat och servicen var bara knall bra :)

Stämnings Bilder! Dem säger allt om stället :)









 Efter det drog vi bort på Cafe Sör....love it ;) Haha dem har ny drink lista igen.....Så det måste ju provas något nytt då....Vanilla Wood, absinth drink, Jeg liker deg, frisk som få m.m......







Men sedan det är den "stora senter" festen i morgon blev det en tidlig kväll på mig...Måste spara krafterna till den...hehe tror det blir knall bra, vi är ju ca 100 personer eller nått sånt på den :) Och med Kittys slående kommentar " Du kan bli dritings for en hundrings" antar jag att jag behöver krafterna i morgon med....

Nä borde kanske prova sova litt nu....

Natta världen..... xoxo 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar