måndag 26 mars 2012

1+1+1 = 3 dagars uppdatering..

Igår skulle jag skriva ett eller annat hela dagen, men fick mig inte till att göra det var så opptatt med att hitta biljetter, hotell och ordna med slikt till utstillinger :) Och så skulle jag plötsligt i väg och ja...dagen gick helt enkelt! Så var det ju sol, och kan inte sitta inne med datan då :P

Men fick leka mera med camera+ greja........ ;)
Finaste grisen jag vet om <3


Men till att börja med ska jag berätta om lördagen, var ju på senter fest, herre gud för en kväll :D Det var bra till ordnat och så hyggligt! Fick spist god mat, drucket god öl, varit social och dansat med :)
Var ganska glad för att dem hade corona där, till 10 kr stk!! Insane billigt haha och det gick ned noen :P Så jag var sms dronning igen.................huff jag och mobil= not gooooooood!!
 Fick så klart tatt några bilder....

Blandat från kvällen ;)



 Hon här var sååååå tråkig och stiv, bara satt där :P

 Du vet festen var bra när du hade denne med hem.....flaut...men jo tok med denne hjem jag :S
Sedan det fortsatt er en del av terapien min att också straffa mig själv.....mig i går på förmiddagen:

Men men blev bättre av solen och planeringen av utstillings turer frem over :)

Jag glädjer mig massa till resa lite, möta folk och ställa ut grisen :)
Blir en ny helg tur med Hanne i juni/juli skiftet, tror det blir knall bra att åka till Trondheim, och få en dag till fest/moro och en dag till utställning. Blir faktiskt två helger på rad med Hanne då, för helgen innan är det Hadeland utstillinga, så då bor jag hos henne den helgen. Den utställningen var bara så koslig (tross vädret) i fjor, så den glädjer jag mig massa till den med, hoppas självklart på mycke bättre väder i år då. 
Så ser det ut som jag tar mig en tur till Kristiansand med,  har iaf boket hotell och tänker jag tar turen dit. Ska ställa i Sverige med i sommar och på sensommaren, så i år blir det hund för alla pengarna :P
Glädjer mig iaf massa till det, behöver fylla livet med positiva ting och glädje finns nok av det negativa så bara att få sätta i gång ;)



Både i går och i dag har det ju varit fint väder, så varit mycke ute både på balkongen och på turer med hunden, bara så härligt. Enda negativa är....fräknar....så fort jag är i solen kommer dom :( men men har väll sin charm det med *fnis* får snart ta en time eller två solarium så kroppen får lite färg :)


Grisen liker balkong kos han, och han har funnet igen sin lille ball, så den skall med ut hela tiden :)
I korgen sin:
 Ksate ballen min??
 Yeah!!
  
 Blir ju sliten av slik.....


Hade kameran ut på balkongen siden jag tog bilde av grisen.....så fick jag plötsligt för mig att ta bild av fåglarna hehe.....

Desse två var så söta sammen satt lenge så här...


Så tror jag dem bråkade....

Blev ovänner....

 Så stack hon och han blev "all by him self" 

Så måtte jag bara le och ta desse två bilderna, detta är nedan för min balkong, känns inte som Oslo alltid att bo här :P Det er greit och bo i byen alltså...men av och till vill jag bo på landet ;) 

Men grönland har sin charm hehe och närmare byen kommer du inte :)

Nu skall jag hänga upp lite ny tvätta kläder, gå en tur med grisen och slappa för det blir natta 

xoxo 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar