söndag 1 april 2012

Wild one sequel.....

The wild ones:



Hade ju en dag med Hanne igår...började med att vi satt hos mig och slappade lite när hon kommet in till byn, sen begav vi oss ut på Oslos gator för lite shopping/fönster shopping...Jag som inte skulle ha en ting måtte bara köpa lite små ting ;) Mestadels nya underkläder, men fick med mig en bluse hem med.....till hela 49 kr...var så sjukt billigt att jag hade inget val jag måtte köpa den :P
Hanne fick seg nya skor, då hon hade så ont i fötterna att hon inte kunde gå....

Väll hemma så sto heien....wii efter noen timmar i butiker var det precis det vi ville.....gå upp 6 etg. men men må man så må man :)
Så var jag ju tvungen att fora gästen min, så slängde sammen litt mat som Hanne likte och blev imponerad av ( hon är en kräsen själ som inte kan koka vann omtrent)  så det ar en tacknämlig jobb :) det blev ris, sallad, svinfile och bearnesås :D
Bilder är obligatoriskt...
Så efter maten måtte vi ordna oss och öppna Kinas bar.....drinkar stod på menyen sedan Hanne hade med sig en sur vin ;) Först blev den noen cosmos :)

Så tog jag fram My Captain 
 Och lagade slem cubaner.... Fidel Castro :)

 Hehe själv klart gick vi amokk med kameran här hemma (heldigvis) så här är några bilder, jag gick också amokk med camera + appen :P Två galningar med en kamera :













Efter en kul liten förfest drog vi på Pigalle.....OMG för några rara folk det var där...vi mötte bara världens frekkaste fyr, som var rett och slett teit och trodde han var guds gave till världen...men NEJ det var han inte! Hehe men så fick vi oss ett bord, och ved borde brevid satt några hyggliga folk, som inte häller hade det så kul på Pigalle, så vi drog med dem till Vulkan bar men efter 30 min i kö var jag ganska så inte hygglig och vi drog vidare upp på lökka till Ryes, där var det stämning hehe och jag möte mina sötaste arbetskolegar med, så det var kul...och fick tatt någon mer drick, dansat och haft det kul......förnuftig som jag är tackade jag nej till efterfest, tilböd för viso att ha det hos mig sedan Hanne var väldigt klar för att festa vidare hehe men fröken förnuftig fick Hanne med hem, och slapp efterfest hos mig :) Så då tog vi och gick en tur med hunden och så måtte vi ju bara, genialt med heisbilde :)


När vi så vaknade lagom dåliga och slitna med denne karen i sängen var vi bra nöjda:

  Hanne har dok funnet ut att mina cosmo är gift och hon skall aldrig mera dricka....jag tror hon lurades det är tross allt 1 april idag...hehe hon kommer dricka igen ;) Men men vi hade iaf en super kväll på byen och den var värt dagen idag som varit en smula slitsom.

Och denne går till Hanne idag:
Tight Fit – The Lion Sleeps Tonight

*FNIS*

EDITH:
Så måste jag ju bara berätta, att jag var usannsynlig flink och sände inte en enda sms igår...ingen som fick hehe flink Kina :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar