torsdag 26 april 2012

Walk in the rain!

Skulle igentligen skrev såå många gånger dem sista 3 dagarna men har inte fått gjort det av en eller annan grund.... jag ska skriva lite tull och fjas strax, ock dela massa bilder som vanligt.....Men först måste denne delas:

http://www.vgtv.no/#!id=52214

Jag blir rörd, gråter en skvätt och blir så glad på en gång av detta! Oslo är bara fantastiskt när "vi" står sammen! Jag bara älskar bo i Oslo och i Norge på sånna här dagar!
Läste på facebook idag med " some people walk in the rain, some just get wet"....... i dag gick Oslo i regnet!


Men så efter lite seriöst får jag gå tillbaka till annat tull..... jag har fått shoppet en smula nödvändigheter dem sista dagarna,

till hunden, en ansiktes schampo som skall ta bort missfärgningar i pälsen, hoppas att denne ska ta det röda missfärgningarna under ögonen på Elmo :) och så fick han mera av balsamsprayen jag har i pälsen hans efter badning. ( handlat på www.2dogs.no)








Så ramlade jag innom såpebobla  ( www.sapebobla.no) och handlade till mig själv:
Treat Lip Balm - Soft Candy Vanilla Buttercream Old Fashioned Jumbo Flavored Lip Balm-lip balm lypsyl leppepleieTreat Lip Balm - Coconut Cream Old Fashioned Jumbo Flavored Lip Balm-lypsyl lip balm leppepomadeTreat Lip Scrub - Soft Candy Vanilla Buttercream Lip Scrub with Organic Sugar-leppeskrubb leppeforstørrer leppeforstørrelseTreat Økologisk Lotion - Soft Candy Vanilla Buttercream Organic Aloe Souffle-fuktighetskrem lotion krem vanilje vanilla


Jag har också borstat stövet av speilrefleksen min så måtte ju ta en bild av Elmo och se så den funkar ;)








I går vad det som vanligt träning på Lilleström, jag har inte små mycke tränings bilder idag, men några bilder med bord och mera med lek....

Shake it baby shake it!!
 Lille tötta blivit flink!
 Mollymusa var med på treninga eller leken iaf :D
 Lotta 
 Kos och godis...
 Haha
 Grisen
 Jag fick mye nya vänner med godis posen min ;)


 Eller noen iaf, han här såg bara rart på mig och ville ikke ha det skvippet jag delte ut :)
Noen hundar tigger mera än andra......

Var en koslig träning som vanligt, blev lite kortare än ellers, men passade fin, vill ikke träna ihjäl hunden för helgens dubbel utställning :) Som jag glädjer mig till den!

Har idag också uppdaterat och ändrat Elmos sida här på bloggen ;)

Måste dele denne med:
http://youtu.be/_X4pwCs28a0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar