onsdag 11 april 2012

Det är visst onsdag igen...

Denna veckan har värkligen bara fluget i väg....det var visst plötsligt onsdag igen....

Ska vi se vad har jag gjort då???
Måndagen var slapp...för grisen med...ville bara kose han :)



Var hos Lalle på kvällen, Linda hade bakat god kaka och bjöd in, haha tog denne knall bilden av Kalle och hunden

I går var jag iaf hos läkaren igen, och efter lite motstånd gav jag med mig och gick med på att jobba mindre.....inget kul, men hon tror att det är jobbinga som gjort att jag varit mycke mera dålig i det sista...joa jag kan vara envis som en åsna, men när allt kommer till allt så vill jag ju leva med då... och så skulle man nästan tro hon känner mig den där doktorn :P Hon sa att jag måste vara mera positiv och tänka på allt jag kan göra och allt jag klarar, inte fokusera på allt det dåliga och det jag inte kan....och att jag måste vara glad för att leva och ha det så pass bra som jag har det....Hon har ju ett poäng då...men fröken negativ är ju bara sånn då :)

Hehe men efter det träffade jag Jenny, var en evighets evighet vi mötes så det var mysigt att få ses och pratas lite :) Och vi får ju bara hoppas det inte är en evighet till nästa gång ;)

Idag har jag jobbat, fullt kör hehe eller ganska lugnt faktiskt....men lärt mig något nytt på jobben då, sedan Kitty tycker data är något herk och jag inte gör det, lärde hon mig hur man lagar skjeman i timebanken, och så satt jag och la skjema ut maj, samt att jag snickrade ihop en ferieplan....så fick gjort litt nytta idag :)

Efter jobb var det hem och ut med hunden så in och ordna mig litt för att dra på ringträningen. Det var super kosligt som alltid och jag har som vanligt en hög med bilder :)



Domle litt sånn "Ehh slepp meg ned...vill ikke ha kos, jeg vill leke"
 Lotta 

 Omg liksom ;)
 Molly musa si det, sitter på fanget och spiser vaffel <3
 Gobiter gör så mycke med ens populäritet :P





 Mini 
 Flinke voffsan det som går efter <3
 Vito kan fortsatt 
 Domle med 

 Haha denen bilden skulle varit bättre!! Så Cool!!
 Pittbull Engla och Molly musa :)
 Mini går fint nu :)

 Grisen fölger med...
 Hehe "Bitchen och mokkamann"
 Fick mig ny kaffe kopp :P
 Musa <3
 Extra är för söt, hon bara letade efter mat hon :)
 Men går fint då...
 och står fint med

 Dronninga :)
 Mini blir stillt opp, men tyvärr klarte kamera och ta suddiga bilder där hon stod som bäst....
 Inte precis rätt vinkel här, men hon står flott 
 Grisen fisen kan han med :)

 Men måååå bara stritte litt i mot :P
Leking :)




Som alltid är jag trött som fy nu, onsdagarna tar på :) Men imorgon skall det sovas lite längre än till kl 6 så skall jag bara slappa och kose mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar