söndag 15 april 2012

Söndags rapport :P

Har inte skrevt noe tull på flera dagar ju :O  så får köra en snabb rapport till folket om min helg ;)

Ska vi se fredagen var en stilla dag och kväll, jag satt bara hemma och koste mig med is och tv titting, Vanilj is som var dynket i lakris topping/sås och lakris strö :P Mmmm var bara passe kvalm etter att dytta i mig allt det :)

Elmo tog fredagen med stor ro han med, kos grisen min <3



Lördagen....jo jag ryddet litt här hemma och stövsugde litt sen möte jag Mehdi och Öyvind och spiste indisk på en av sjapperna här i gata, sen blev det noen öl på kvällen, blev en ganske så rolig kväll det med, bara satt hos meg och pratet och koste oss :)

Idag har jag varit och träffat David, Christina, Linda,Kalle, Sebastian och Jan Erik och spist på Viet nam hous  pch spist söndags lunsjen, fantastisk god mat där, och det var så länge sedan vi haft en söndags spising sammen...Efter det blev det upp till D & C och spillte litt kort, var först inom och hämtade grisen så klart, han och Gay koste seg mitt underbordet...hehe flock dyra våres <3

Jag har hela kvällen haft lust på hemma lagad hamburgare, så när jag kom hem måte jag bara laga en....mmm


Så nu sitter jag här stappmätt och ser på "Åndernes makt" och skriver litt...hehe skummelt med det programmet alltså, bra lille gris fick sin kvällsrunda innan, hehe jag går inte ut nu :P

En liten sang måste jag slänga på med idag:

Fun. – Some Nights

Sätt på den sången HÖGT den är bara RÅ!! ;)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar