torsdag 12 april 2012

Blablabla liksom....

Haha såg denne på facebook, och den måste sååå delas med världen :P ( eh min värld iaf)




Har väll inte all världen att berätta idag, men haft mysig besök av Linda (N) idag, bara suttet i soffan och pratat och ätit lunsj sammen :)

Har också varit litt flink idag, vasket kläder och grejer :P Hehe fan ibland undrar jag vem som använder allt det där som ständigt måste vaskas?? inte är det jag inte LOL men men nu är stativet fullt och har väll en vask imorgon att ta med, så sparat litt kos till då :P

Så glömde jag helt dela med mig om detta igår....huff Kitty har sina ideer ibland om vad som ska vara br för en och igår var det någon detox greje...grön och jävlig...men lydig som jag är (host, herk och kremt) drack jag den utan protester...smakade inte alls så äckligt som jag väntade den skulle göra....
Bara se på vad jag drucket



Detta var det visst..." Clean greens" mmm *ryssningar*

Haha men vet inte om den detox greja fungerar så bra när man äter den efteråt

Nu är också Trondheim turen så i box den kan vara 2 månader innan, biljetterna är köpta och ligger här hemma, hotellet är bokat och Elmo är meldt på utstillingen! Tror det blir knall bra tur! Hoppas och beställer fint väder till den helgen :)
Har också meldt på 2 x Hadeland utstilling idag.... glädjer mig massa till den! Och hoppas den blir lika bra som i fjor....Ska bo hos Hanne den helgen, så ser inte bort ifrån att vi delar en flaska vin...eller två :P
Jag har också varit duktig och avbeställt hotellet i Kristiansand, sedan Linn är så snill och tar mig in på " Casa SuperLinn", jag har bestillt time till veterinären och grisen skall få Rabies och Lepo vaksin samt knäledd testas :) Så på tisdag kommer domen om jag skall skjuta hunden eller fortsatt bruke han till utstilling oh kos :P gru glädjer mig!! Hehe han har ingen tecken på pl alltså så det er sakt bara jag som blir helt på tur av det hära jag :) (och om någon skulle missförstå....Nej jag kommer inte skjuta hunden min....jag är gal, men inte så GAL då :P )

Nu ska jag, grisen och en hel massa kanelbullar gå bort till David och Christina....så..... SNAKKES!

Hehe XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar