söndag 22 april 2012

I've treated my self.....

I det siste har Line  spamat facebook och forumet med nya produkter på såpebobla, ( www.sapebobla.no ) jag måtte av den grund fina frem litt stasj där från och gi meg seg litt hemma spa :) Och idag förtjänade jag det värkligen med! Naboen har haft fest och efterfest inatt....OMG jenter som sjunger Venga boys kl 1 på natta utgår alltså!!

Så tog frem en bademuffin, jag har inte badkar, men delar dem upp till fotbad, och fötterna har så gott av det!
Bademuffin <3 luktar himmelsk gott :)
 Litt på kanten för varmt vatten, det gör nästan ont att sätta fötterna i, men biter av muffinsen löser seg gott upp.....

Mmmmmm.......
 Jag är ju en smula nörd på ett område....Jag älskar att läsa om historia, så bladet historia med en Titanic special var perfekt  att sitta med medans fötterna go gjorde sig i badet.


 Hehe klart med en go kaffe också :)
Haha nu vet jag några som skriker NEI!! men joa jag har h&m nagelack :P Och desse funkar super bra på fötterna ;)

 Så grisatassarna fördig bada, filade och målade :) Baby mjuka! 

När jag var klar med fötterna tog jag tag i bena, har köpt desse, man både fjernar hår och peeler legge på en gång, genialt :) så blir det ikke noe harde ekkle hårstubber heller :)   
 Det tar litt tid, så ikke noe man gör i farta, har på "handsken" på handen...
 Så lagar man cirkulerande bevegelser över leggen utan att trycke noe särligt....
Det tar ca 10 min per ben, men efteråt har man silke mjuka legger :)

Elmo fant det för gott att ta en sock och försöka drepe den medans jag styrer här......
 Han blev inte alls sur när jag tog den från honom......


Efter bena med var färdige så fant jag frem 2 gammla favvoriter jag kniper igen på bruket av hehe dem er akkurat nu tomme för det på såpebobla så må vente tills scruben kommer in igen åååååsom jag glädjer mg till det :)

Så till duschen med Treat scrub!! En för läpparna och en för kroppen <3

Här kommer den ingen bilder :P haha men har en god luktande nya skrubbad kropp nu ja :) 

Men fick också fixat händerna lite, filat naglar och skrubbat dem med....sedan jag ska jobba imorgon blev det bara lite ljus rosa nagelakk där

Men känner mig som ny här jag sitter och luktar cocos :) 

Avslutade nämligen hela greja med att smöra in mig i lite Coconut passion från Victoria secret <3


Ha en flott söndag alla :) Det ska jag fortsätta ha :)

Dagens sång som gått endel medans jag kost mig:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar