måndag 25 juni 2012

Hadeland helg :))

Ankom Harestua och Hanne på fredag, och sitter fortsatt i stuen her :P Hehe har varit en super helg på Hadeland glassverk med massa fina hundar, kosliga folk och super stämning! NMHK och NCHK har värkligen jobbat bra och laget i stand fint så vi fick en flott utstillings helg :)

För Grisen sin del har det gått helt greit, Exl 3 i går och Exl utan plassering i dag. Jag fick lov att stille Bitta en LH tispe i går och idag, och idag stillte jag också Embla en KH tispe, moro att få låna andra hundar och stille med :) Begge fick Exl dem med, ingen plasseringer men Exl iaf :)

Så gick jag också med Bitta i Avels gruppen till Linn, Ayax döttrar och han blev BIS avels gruppe, det var moro! :)

Här kommer ymse bilder från helgen :)

Jag fredag morgon, nöjd med outfiten :P
På tåget :P Tog inte plats alls jag ;) 

Gutt i hagan till Hanne <3 

 Löpe löpe.....
 Grisen min <3 
 Gutt & Lissie :) 
 Sitter her och har styr på gängen jag.....
 Flinke lille gutten som bara er 9 uker ju :)

 Koste oss :) 
 Hanne mekade pizza :D
 Hundehotell ;)
 Haha vi klarar ha med oss mye rart på utstilling, ser alltid så massa ut i telten ;)
Lille Gutt er i vogna till Anniken och Roy men en hel hög med hundar i sammen i teltet :)

 Jadå........

 Sekretaiatet ja :)

Inte en smikrande bild för mig eller Bitta, men vi koste oss sammen vi :)
Avels gruppen :)

BIS! Grattis Linn med BIS avels gruppe! :)
Det var det jag hade att dela idag, er helt förstörd efter desse två dagarna, men har kosa mig massa! Och haft det väldigt moro! Tack Hanne som huser mig och mina to flekkedyr ;)
Nu måste jag dok i säng skall upp tidligt och hem till mig själv igen....
Natta folkens :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar