söndag 17 juni 2012

Denne helgens upplevelser ;)

Har varit en helg med massa händelser och faktiskt varit tvungen att tacka nej till två fester med, haha det skjer inte ofta ;)

Men om frdagen var jag och hämtade lille Gutt efter jobbet, lille töffasten sa ikke ett pip på hela vägen hem, tross busstur, tåg tur och så gå igenom Oslo s osv....Väll här hemma sprang han runt om om han alltid varit här, otroligt kosligt att se...... så kom natta då, la sig fint men i type 1-halv 2 tiden vaknade jag av ett helt märkligt ljud, fattade inte vad det var först så stod upp och gick ut för att kolla, jo det var Gutt det...hörde ut som en blandning av katt och duva, förfärdligt kjud helt enkelt...han ville inte sova mera och blev super happy för att se mig....Elmo hade gömt sig under en filt och det ända jag såg av han var svansen som viftades i 150 fram och tillbaka för att han hörde mig....Gutt fick beskjed om att nu er det natta, blev dytta in i buret igen så la jag mig....men han hade akter av denne ylinga si med jämna mellan rum hela natten han.....Bara ignorerade....och i natt sov han till från type 2 tiden till halv 11 nästan :D Flink Gutt! ;)




Haha inte den bästa bilden, men Elmo var dödligt förnärmad av att måtte dela bag med den där dotten på väg hem från Anniken :) Gutt prövde dessutom att leka med han, huff det var fält för en ;)













Bilder av Gutt och Elmo från i går:
 "I kill you" 
 Full fart på desse ja....


Drag kamp om Zebran, pojkarna kör färgtema ;)

 Titei 
 Trötta killar, somnade efter allt härjande ja <3 
 Kitty blev 30 på torsdagen och skulle fira sin 30 års dag igår (lördag) så måtte ju ta mig turen till henne och fira henne en stund :) Kitty hade inviterat till grillfest, och bjöd på massa god mat! Och hon hade lagat den berömda bålen, haha den är nästan obligatorisk nu mera ;)

Hiss bilden börjar ju bli så obligatorisk den med nu så kunde inte dy mig i går häller ;) 

I bakgården med :P 

Födelsedags barnet, Kitty :) 

 Lene var spotrty, 2 dagar på övert tid möter hon upp på 30 års fest :) Haha hon hade med sig briller till oss med :P 
 Då kör vi på med brille session :P 
Brille fint ;) 





 Sötnosar Elin och Linda :)


Kitty och ? ( Herre gud jag är dålig på namn :P) 

 Elin och mig måtte ju på bild ;) 


 Jag fick dok avsluta festen litt tidigt och åka hem till grabbarna, men hade jätte kul medans jag var där och fick iaf kommet inom och sakt hej och grattis :)

 Så måste jag ju bara visa denna bilden av Gutt, sjekk den töffasen som går i bånd ;) Han skulle med på tur, och han skulle gå själv ja, lille staingen! 

Det var denna helgen så långt, skall ha med Gutt på besök i eftermiddag, haha han får verkligen kört sig denne helgen han, men han är bara så tuff och social att det er inga problem, har intryck av att han där klarar vad som helst :) Och jag har ju som tur är Elmo som är stödig, så han hjälper nog massa :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar