torsdag 14 juni 2012

Har möblerat om här.....

Bah slittet mig totalt ut idag med att möblera om här hemma, herre gud för noen tunga möbler jag har! Jag skulle liksom bara dammsuga under soffan och tog helt av :P Vilket jag verkligen känner nu, har energi nivået på 0!

Jag var inte alls nöjd i början, men nu börjar jag bli mera van vid det, och tror att sedan jag måste ha det så här en stund kommer jag säkert vänja mig helt :) Haha för i min iver innan idag tog jag ned en hylla som dom som bodde här för limmat fast i väggen.....det blev ett hål i väggen ja :P Så tills jag får fixat väggen nu så får ju möblerna stå som dom gör helt enkelt.... Har inte för bilder men tog några bilder nu på det "nya" :)

Så här är det bilder från alla möjliga vinklar ;) För dem som varit här innan, hehe skillnad eller hur? :) Vad som inte syns på bilderna är att det är mera plats här nu, känns mera öppet :)










Så i kroken mellan soffan och "puffarna" har det blivit hund hörna :) Skönt att "gömma" undan leksaker och sängar lite, och Elmo bara diggar det tydligen för han ligger där och tuggar ben nu han :) 

Så nu åter står det att se om jag blir van nog vid det till att fortsätta ha det så här....får som sakt oavsett inte gjort om igen på en stund, och det helvetet det var att flytta bokhyllan med allt i har jag inte lust att genomgå i närma fartid igen...inte utan hjälp iaf! Kommer väll vara halv död i morgon! Fast har ju den uppturen i morgon, ska ju hämta Gutt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar