fredag 1 juni 2012

Oops I did It again....

Jadå fick en liten kick av shoppingen igår och klarade därför handla idag med :) Och sedan jag ändå inte får sova tydligen kan jag ju lika bra blogga lite om det ;)

Skulle bara bort på Oslo City för att handla vom&hund mat, och se på ballerina skor, mina svarta från ifjor är inte användbara så ville ha nya....så skulle Hanne ha ett par vita ballerina skor vi såg på sist hon var här, så jag skulle dra och köpa dem för henne med....omg! Jag shoppade loss! Jag fick ferie pengar jag inte trodde jag skulle få, så var heldigvis förnuftig först och satte över det mesta av dem pengarna på sparkontot...hehe tur annars hade jag nog haft mera med mig hem idag :P

Dagens fangst :
Till sommaren, noen toppar och shorts :)


 Sommar utstillings outfit! 
(hehe måtte stå på en stol på badet för at få en någorlunda bild av den) 

En ny veska som inte ser ut som den är blå på första bilden och blev väldigt blå på andra bilden, så delar begge ;)

 Målet för dagen, svarta ballerina skor

Mera skor :) 

Var "tvungen" att ha dem i vitt till min nya kjole och svarta skor....ja det är ju alltid bra att ha :P


Det var dagens shopping! Kändes sjukt nice ska jag säga hehe och jag "förtjänade" det ;)

Så det var det!

Kram kram  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar