tisdag 12 juni 2012

Oh crap, 5 dagar uppdatering :P

En type 5 dagars uppdatering från mig.....

Helgen var suverän, först på fredagen var jag på personal tapas middag, var väldigt kosligt. Och någorlunda god mat var det med, kan inte skryta allt för mycket av tapsen från jobbets catering, tyvärr. Men det går att äta iaf :)

Yours truly in the elevator :P 


Gänget från jobbet (nästan alla ) 



Så lördag och söndag var det utställning på Hellerudsletta, exporama. NMHK hade ordna istand en super ute utställning, var bara en flott och koslig helg tross att väderet inte helt var på vår sida lördagen, det ösregnade när Kh hanar skulle in i ringen, men var stolt av Grisen min som gick fint tross detta, fick en god kritik och exl. Och detta från en domare som använde hela färgspektret och till och med nollade en hund, ja då var jag stolt av en slett röd :D

På söndagen hade vi tur med vädret, och grisen min skötte sig utmärket i ringen då med, gick som han skulle, stod som en prins ;) Kritiken var väldigt bra, resultatet blev exl då med....blev lite snurt för att han inte fick en ck, kritiken tillsäger att han borde fått det, men men domaren som dömer ;) I allt är jag nöjd med helgen :) 
Annars kan jag iaf skryta av Chilito hundarna i helgen, dem gjorde det bra! Söstertante Coma blev BIR bägge dagar bl a! 
Jag fick också använt den nya utställnings outfiten min i helgen....ingen bra bild men den jag har ;)


Hehe ända bilden jag har av Elmo i helgen är denne tatt på söndags morgonen, då han tyckte vi stod upp allt för tidigt tydligen.....

"Snälla vi kan väll bara sova lite till"

Anniken och Roy hade Gutt & Gudrun med sig i campingvogna så jag fick kosemosa dem med :) Tog en bild av Gutt <3 

Så när jag kommet hem på söndagen gick jag upp till David och Christina och spelade och åt.....åt.....åt massa :P hehe var helt sjukt sugen på allt hela tiden! Så körde jag på med super multitasking :P Skratta, blanda kort och äta glass samtidigt ;)


Igår var jag först på jobb sen på O`Learys med "gänget" och kollade Sverige matchen,( Sveriges första Em match denna gången) den slutade ju helt jävligt men men 2 matcher kvar som bara måste vinnas! 

Idag hade jag ca 100 saker jag skulle gjort, men vaknade med hals ont, tett näsa och feber och huvudvärk på toppen av det hela.....( tänker det är "tacken" för en allt för aktiv helg, denne kroppen orkar ju inte något alls utan att den lägger av)......så har hittils bara suttet med datan, satt och kollade Thailand resor innan......oj som jag vill resa dit nu!! Har bara så sjukt lust att åka tillbaka till Ao Nang.... båda gångerna jag varit där har jag varit i Ao Nang  bott på ett ställe som hette " Wannas place" så gick in och skulle kolla på bilder av stället idag, WOW dem har renoverat hela stället och bytt namn på det.... Till "The L resort" kolla bara linken här så fint!!!
http://www.thelresort.com/
Nu blev jag iaf  taggad att åka dit igen!! 
Får bara börja spara känner jag, hehe men blir inte jätte mycke pengar över nu mera, och dem flesta av dem extra kronorna går ju till utställning....men men till Thailand ska jag snart igen, det är jag helt bestämd på! 

Med pytte lite energi till övers nu skal jag sätta i gång och städa undan lite och äta lite :)

Skriver plötsligt här igen ;) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar