måndag 7 maj 2012

Måndags shopping :P

Har klarat sitta i min soffa och shoppa ändå :P Lycka!!! haha jag har aldrig handlat på ebay för, det har känts lite för farligt och frestande att ha en konto där. MEN idag fick jag tatt och ordnat och shoppat där...

Elmo har ju sin favvorit leksak, en apa, eller han har flera av dem och dem är söndriga och utslittna för han bärer dem runt, och leker med dem i ett. Han jokker dok på den ene med (grisgutt) Men iaf dem kostar typr 150-200kr i dyrebutiken här, men på ebay blev det 45 kr för en med frakt!!! Och då blev det denne idag En Zebra!! Så cool!

Så medans jag var inne där blev jag sittandes och se på kläder...och ops plötsligt hade jag köpt 2stk klänningar.....och inkl frakt blev det 140 kr för dem!! Skit billigt! Ska aldrig gå in på ebay igen haha
Köpte iaf desse två :D



Så farligt med ebay märker jag :) så får bara hålla mig undan ;) Men känner att jag var värd dem två klänningarna idag.....ehe ja jag kör på det jag är värd dem idag :) Och grisen han har ju bara såå lite saker *host, hark och kremt* så han bara var tvungen att få en leksak till :)

Annars har jag gjort vettiga saker idag med, jag har fått tvättat så jag har rena kläder till helgens tur :) Jag glädjer mig massa till Nkk Kristiansand, och Åpent show på Evje, bo hos Linn och möta alla igen och gå på puben m.m blir en hel helg full av kos och moro tänker jag :D

Nu ska jag snart ta sista rundan med dyren här hemma, hehe ska upp tidigt imorgon och på jobb, så blir tidigt natta idag...

Dagens sång:
One Direction – What Makes You Beautiful

hehe love this boy band song ;)

Denne har också fastnat nu
The Band Perry – If I Die Young

xoxo


en liten ting till på slutet:

Ps.Hanne denne er till deg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar