fredag 25 maj 2012

En fin fredag snabbt berättat ;)

Hihi såg denne underbara "note to self" på facebook idag :) LOVE IT!!

Dagen idag har bara varit fin den, sol och mera sol har det varit med!

Har inte gjort all världen idag, men legat i solen och läst bok har jag gjort, samt tvättat lite kläder... vilket btw torkar sjukt fort nu! :)

I kväll lagade jag kveite till middag och satte mig på balkongen med en öl....är bara så skönt i varmen....

Måste dela några bilder idag med ;)

 Mig i solen ;)

Mmmm gott 

Grisen ligger rett ut pga varmen, så blir inte dem så mycke turer på han om dagen, jag försöker stå upp så tidigt att vi kan ta en lång runda innan det blir för varmt, sen tar jag en sen kvälls runda som är längre än vanligt med, han orkar inte så mycke mera nu häller märker jag...

Han ser mest ut slik  ;)


Det var dagens lilla snabbt berättat ;)

Så glömde jag nästan.....dagens jag har fastnat på sång:
MayK – En bit av meg

PoK :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar