tisdag 29 maj 2012

En helt vanlig dag, men litt bara min dag :P

Hehe idag blir jag ännu ett år äldre...huff ;) Men har gått helt fint det i år med!

Har spenderat dagen precis så som jag önskat, i joggebuksen i soffan :) Kan inte klaga då!! Hehe happy meg i soffan ;) Har till och med haft en powernap idag! Love it :P


 Still going strong :P 

Varit på jobben idag först då, så har faktiskt gjort något vettigt idag, snälla söta tjejerna på jobben gav mig present...En jätte fin väldoftande lavendel och en Prosseco, hehe den ligger till kylning redan ;)


Så kan man ju inte annat än bli rörd när man har type 150 hälsningar på facebooken idag <3 Helt otroligt att så många tatt sig bryet att skriva en hälsning till mig! Blir glad jag :) Och sen alla sms och tlf-samtal <3 Som sakt blir bara glad!!

Och sist men inte minst, fick den ju visserligen i februari...men av min kära mamma och pappa fick jag en MacBook Air <3 Den är bara fantastisk!! <3



Så tack till mamma och pappa!! Love u!

Tusen tack till alla som sänt sms, ringt eller skrevet på facebook! Ni har gjort dagen så fin <3 Jag har försökt svara alla, så skulle jag missat någon, förlåt! Och sist men inte minst mina kära arbetskolegaer, tack för vin och blomma! :) :)

Puss och Kram!!


2 kommentarer: