måndag 28 maj 2012

Helgen är strax över....

Huff då var helgen strax över för denne veckan :) I Norge har vi tross allt röddag idag också, så var ju iväg på grillings och spillings igår... Hemma hos Linda och Kalle, var en bra söndag, med massa god mat, dricka och trevligt sälskap! Blev sent med :P var ju inte i säng förens närmare halv 3-3 tror jag :)


Men fick ätit favorit maten igår <3

Kos i solen

Gick hem inatt, det var faktiskt jätte skönt, var inte kalt tross jag gick i short och flipflop! Var skummelt dok :P Hehe hatar att gå ute på natten ju :P Jada.... 2 år fortfarande när det gäller det ;)
Elmo har varit väldigt trött idag iaf efter att varit på en längre runda mitt i natten....
(muligt han frös sedan det blivit kalt igen :P )

Men var inte lika kul att vakna upp till överskyat och kallare tempratur....snurt rett och slett, så jag vurderar starkt att gå och sola solarium idag....måste ju bygga färg :)

Annars har jag varit duktig och köpt biljetterna till Helsingborg i sommar, nästan 2 veckor i skåneland! Jag har beställt strålande sol och ca 30 grader varje dag ;) Hehe

Så sedan jag först var i gång anmälde jag Elmo till Nkk Bjerke och ras spesialen idag med, så är det gjort :)

Imorgon och onsdag skall det jobbas igen så kommer säckert ingen spännande oppdateringar då ;)

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar