söndag 20 maj 2012

30 år firing och mat :P

Helgen har varit full av fart, och i går firade jag med ca 25 andra Helles 30 års dag, var en super koslig fest, med massa god mat och dricka :)

Det blev serverat helgrillat lam med flötegratinert poter och salat. Samt kaker till dessert :) NAM! Var bara helt nydlig mat!

Festen var super kul, och jag varit inte i säng förens efter 5 i dag tidligt. Så när Elmo vaknade kl halv 10 och ville ut så var jag inte helt med :P men men bara att stå upp och gå ut med dyret det....

Sedan den 17:e har dem haft matfestival i gaterna här, med massa olika mat från olika länder, så tidligare idag var jag nede och köpte meg massa mat som jag sedan frossade i på balkongen i solen! Härligt med 20-25 grader och sol, så man kan sitta ut och njuta....

Så dagen min idag har helt enkelt gått ut på att spise massa mat i solen :D Kan inte klaga på det inte ;)

Men har inte ork/lust att lägga ut bilder och styr av festen igår så nöjer mig med denne lille blogginga om det ;)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar