torsdag 10 maj 2012

Kina gör allt utom det hon borde göra dag...

Hehe idag skulle jag gjort så mycke saker, men har fortfarande inte gjort en ting av det jag skulle...har dok gjort endel annat...som säkert kunde väntats med....

Har bland annat drömt om sola idag, fy fan så kalt det varit, har liksom dratt frem ullsockan igen jag! Huff vill ha slik som här sol, detta var i kroatsien i fjor...ååå sol <3 havet och kos det är så mycke bättre än regn :(


Jag har fortfarande inte packat inför helgen.....tror jag borde göra det snart sedan jag måste pröva klädder och plocka ut outfits till begge dagarna med utstilling samt ett till lördag kvällen...jaja får väll börja snart!

Haha bloggar ju til och med tull här nu för att slippa börja. Tog mitt ett "halvt" glas vin till detta med, viktigt att kose seg när man gör ting man inte borde redan ;)


Men kan berätta att jag varit flink idag med då, gått igenom och rensat lite här hemma, har dagar då olika saker genomgås och sorteras så det har jag gjort med "hunde tingen" idag...OMG! Jag är ju en crasy dog lady :P Hehe men iaf så kastade jag leker, pledd osv som inte ska brukas mera, kastade ut en hundeseng ( vill ha mera mig plats och minder hunde plass i stua :P ) Och så köpte jag ny bur till Grisen, den gammla åkte upp på loftet, er alltids bra att ha en extra bur, jag köpte 2 av dessa buren idag, då dem var sinnskykt billige och vill ha två lika här.
Så då blev det 2 stk slike till 129 kr stycket! 

Dem ser större ut på bilden än vad dem är, dem är passa små i grund. Och det giniala var att dem hade sånna "pluppar" på toppen och i botten så dem kan settes sammen slik dem står på bilden utan att gli av.

Hanne har varit här och hämtat Mini, hehe var i grund lite skönt att "bara" ha två hundar här...tre är för mycke märker jag, specielt i min lilla lägenhet.. Men Hanne var strålande nöjd med Mini, hon märkte stor skillnad på henne efter bara en vecka, så jag hade klarat träna upp henne bra iaf! Skönt det var framgång, hehe hade varit flaut om jag inte fått till en ting med hunden liksom :P

Nä nu måste jag väll strängtatt börja prova kläder och packa...huff tråkigt!

Får sätta på några go låtar tänker jag så går det lättare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar