lördag 7 juli 2012

Utställnings kläder/By kläder?!

Hmmm jag klarar på mystiskt viss alltid komma mig på shopping :P Hehe tror det ligger i mina gener ;)

Men jag visade ju en blå dress jag köpt, den fantes ju i röd också, och jag hade så otroligt lust på den med, så igår måtte jag bara gå och köpa den med :P

Hehe men det som är så bra med dessa är att sedan det är shorts till så kan dem brukes både på utstilling och på byen :) Och man kan ju bruke shortsen eller jackan var för sig med hehe ja då ursäkter för att jag måtte ha 2 stk ;)

Men måtte dra den på och ta bilde så jag får visat fram den röde :)

Må ju blir "Exl" på den lol 

Så tycker jag inte den bilden jag la ut av den blå igår viasade hur stillig den egentligen er så drog på mig den och tog bild med ;)

Bilderna är ju inte av bästa kvalitet precis, men det var det jag orkade få fram här på morgonen på badet ;) Hehe bara digger desse två och rar som jag är gläder jag mig till att bruke dem ;) Så om jag får säga det själv gav de, mig en smickrande figur ;)

Så igår fick jag varor jag beställt från www.sapebabla.no  jag bara älskar deb nettbutiken och dem har så mye annerlunda ting som man inte får andra platser samt att produkterna är bra, min absoluta favorit är "Treat" men denne gången blev det en beställning på "Cj`s BUTTer"... för några fantastiska produkter! Hehe ALLA borde pröva desse ;)

Det var min shopping för denna veckan, nu är det helt slut! Hehe ska jag kunna shoppa med får jag sälga kroppen på Karl Johan eller något och det känns sååååå lite aktuelt så då skippar jag hellre shopping ;) Hehe drar ju till Sverige på måndag, så får spara några kr tills då ;)

I kväll ska jag hem till fina Tone en tur, litt osikkert på vem andra som kommer dit men blir en jente kveld....hehe blir sikkert galet som vanligt ;)) jag GLÄDER mig hehe!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar