fredag 6 juli 2012

Litt uppdatering fra ferie starten ;)

Tjuv startade ferien min på onsdag, skulle ha jobbat onsdagen men bytte bort vakten min och Ups! då var ferien i gång :))

Startade ferie med att gå och handla in nya söpplebytter till kildesortering, vi har (ÄNTLIGEN) börjat med det i Oslo med, på tiden faktiskt...

Fick köpt billiga på Claes Ohlson, 169 kr för alla tre...bra blev det med :D 

 Sedan det blir endel resande för tiden så köpte jag ett Vari kennel bur till gutta med, bara diggar det buret, och är ganska lätt att bära, begge får plats utan problem och jag har "tralla" att setta det på :)

Onsdagen blev Gutt 11 uker så i den anledning togs det bilder av han. Hehe han ser super fluffy ut dok för han var ny badad....begge var nya badade i grund då jag hittade dem små jävlarna på balkongen där dem rullade seg i måkedritt....ÄSJ!!

Men Gutt


Tog en fin bild av han ute senare på kvällen med, där ser pälsen mera normal ut :)

Begge gutta mina <3


Så igår så skulle jag bli med Kjersti för att shoppa, skulle bara bli med och se inte shoppa...jo lycka till :P Hehe hon skulle hämta en bil i sandvik så vi tog turen inom sandvika stosenter och lunchade och shoppade.....

Blev noen små ting på mig med ja :P Och sedan jag inte visat vad jag köpte i Trondheim slänger jag med bilder av det med :D 
Denne blå dressen köpte jag i går, döds cool med shorts och jacka! Fantes i rött med, så vurderar att gå och köpa den i rött med :P Kostade type ingenting så ;)
 Nytt undertöy, her er det i gult inte såå gult på bilden som i virkligheten, bara sååå fint! ( det blåa blev inhandlat i Trondheim)
 Två svarta blusar inköpta i Trondheim :)
 Ballerinaskor också inköpta i Trondheim :)
 Igår måtte vi bara in på söstrerne Grene och handla, hehe blev godis till mig 
 och apeleke till apekatterna här hemma ;)
Apen fallt i smak iaf...idag skall begge ha den samtidigt.....

Men så efter jag och Kjersti var färdiga med shopping, spising och bil hämtning så hämtade vi hundarna (Polly var här hos gutta när vi var i väg) och gick tur bort i middelalderparken, fick släppt dem litt så dem fick leka och springa av seg lite, det var dock väldigt varmt, så det blev mye gräs spising... Men noen bilder fick jag tatt....
Färgen blev så rar, men tippar det er pga sola.... Men her koser fröken Polly seg :) 
 Gutt <3 
 Kjersti gjorde ett försök att stille opp Grisen och Polly för att ta bilde.....
 inte lätt hahaha 

Var en kjempe koslig idag iaf!! Så tack för en hygglig dag Kjersti!! 

Gutt tog en krasch landning och stupte i sömn...
 dagen idag startade i passa tid :P stod opp kl 9 faktiskt, så var det tur med hundarn, och in och ordnade mig frukost...så var det ju bara att ta med datan ut och spise på balkongen, det var ju så fint med blå himmel och sol då....tyvärr är det ju helt overskyet nu :(
Måste bara säga att croassanterna på jobben är bättre än meny sina ;) men desse funkade idag :) 
 Så sådde jag ju blomster i april/mai en gång som aldrig kom opp, så jag gick ju och köpte nya och plantade i stället....hehe nu har då dem blommorna jag inte trodde skulle komma kommet :P Fina färger har dem med!!




Detta var det, nu ska det vaskas och styras här, så det är fint när jag reser på måndag :) Blir bra att komma till Sverige en runda!! 11 dagar med bara avslappning! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar