torsdag 12 juli 2012

Ferie, shopping och kos :)

Har varit i Sverige i 3 dagar nu och hunnit med massa mysigt redan! Shopping så klart med, haha jag har trots allt "master" i det ;)

Men mamma hade hittat en låda i en bod här hemma med grejer som jag tydligen haft, och lagt undan, gud vad vi skrattade när vi såg igen om det, kan väll säga att 95% av allt i lådan kastades!

Men hittade den här gamla "te-servisen" jag hade när jag var liten, den var jag bara tvungen att spara ju :) Sjukt sött!!


Så min gamla "smink spegel" den ska också behållas men den skall putsas ned och målas om, det man inte kan se på bilden är att jag skrevet på den på flera ställen så den måste verkligen fixas!
Så har jag tydligen alltid gillat kor :P Hittade denne ibland tingen med, från ca 94 :) 
 Oanade talanger! Haha denne var ju faktiskt cool, och jag har liksom målat den...dok helt bort glömt ;)
Som sagt det var mycke skit i den lådan, kunde inte ta bild av allt ;) Men roligt var det, fick skrattat mycke när vi gick igenom den!

Jag och mamma har ju klarat av att shoppa med :P Ups! Hehe klart en massa till hundarn....
 En "Laser lites" schampo som ska hjälpa mot löss och fästningar, så hoppas jag den funkar är inte glad i desse "spot-on" giftena....Men så köpte jag B-vitaminer till dem och "No more tears" till dem med! så nu skall min pojkar bli så fina så :))
Dom fik båda vars sitt nytt koppel, som är reflex, med så blir perfekt till hösten och vintern, så nu ska jag bara hitta ett bra halsband till Gutt med så är det perfekt!
 Så hittade vi flera av dessa geniala vatten flaskor! Dom väger inget, kan användas om och om igen, kan rullas i hopa när dom är toma osv...jag bara diggar dom! Hehe den vita med fjärilar är till Hanne, jag har inte sån "jentete" ;)
 Livs nödvändigheter! :P 
Hittade super coolt godis....måtte ju bara ha det då ;) Har inte smakat ännu så får se om det är gott eller inte ;)

 Salt :P Jadå jag är konstig jag vet men hallå....dom är med smak och geniala i matlagning! ;)


Det var det.... nu fick jag besök här så... uppdaterar vidare senare i veckan :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar