tisdag 16 september 2014

Fortsättningen med 50 produkters projektet!

Då är det på nytt tid för en uppdatering på projektet, denna gången känner jag dok att jag fuskat lite, jag gick igenom lådan med lipgloss ( ja jag har en låda med det :P ) och tog fram några som var nästan tomma och redo för att kastas.... jag dök också ner i min väska och tog upp dom tomma lipsylen jag hade där, men har också varit duktigt, jag har använt upp inte mindre en 4 (!!) handkrämmer jag hade ligandes halv tomma här :D

Men här kommer nr 18 och 19:

ECO FRUIT shampoo och balsam med lukt av liljekonvalj. 
I all simpelhet bara älskar jag dessa, dom luktar gott, är kanon för håret och balsamen är i grund en hårkur inte balsam. Dom ligger till vanlig runt 129kr i pris men Makestyle säljer ut dom nu:
Jag håller just nu på med den i blåbärslukt och har en liljekonvalj liggande på lur redan :) 

Nr 20:

Cj´s BUTTer Carcass cleaner (moistrurizing soap) 
Denne fick jag i det som kallas "grab bag" på Cj´s, och den är en väldigt bra handsåpe, har också provat den som dusjsåpe och det fungerade den också fint till. Denne lukten ville jag nok inte valgt i igen, den luktar gott och rent men är lite för kjedlig för mig.  Det står på den att den kan användas i håret också men har inte fått mig till att prova det ;) 


Nr 21:

Asan uparfymert intimvask gele.... 
Vell denne kommer jag inte att köpa igen, kändes inte helt okej att vaska sig med en tjock gele... det känns bara inte rätt och rent. 

Nr 22.


Listerine Total care Zero.
Denne är helt okej, jag föredrar dok dom Listerine som känns efter att jag änvänt dom, gillar när det nästan bränner av mint i munnen och det gör inte denna. 

Nr 23.

Tar alla dessa 5 som 1 sedan jag känner dem är en smula fusk ;)
1. Lancome Juicy Tubes... en gammal favorit som det använts mängder av! Luktar gott ger en fin rosa ton på läpparna.
2. ICING- Spababes-Raspberry twist, med den fantastiska texten på: "Boys so not welcome. Gossip the night away while getting a manicure and being pampered" Lätt rosa med en fantastiskt lukt, och smak ( faktiskt god smak ja) Köpt i Usa en gång för längesedan :) 
3. Nivea lip care, caregloss & shine, en aprikosfärgad gloss som torkar ut läpparna, ingen lipcare i den nej...
4 och 5. Kiss in a tube by lipsyl. En tuggumi luktande gloss med fin färg, ända problemet är att den är otroligt klissete.. men det har tydligen inte hindrat mig från att använda upp två :P
Dessa 5 lipglosser ligger på priser från 49 kr till 130 kr ca... 

Nr 24-25-26

L´occitane handkräm.
Nr 24 ( den det er två av) Den orginala handkrämen dems, detta är den bästa handkrämen jag har haft någonsin. Jag köper den igen och igen.
Nr 25 ( den lilla gröna) Denna fick jag i en 4 pack med miniatyr handkrämer från L´occotaine, en helt okej lukt, frisk, men når inte helt upp till den orginala.
Nr 26- ( den bruna) en Limited edition kräm med lukt av Cocoa flower, den luktar gott en svakt och är i still med den orginala.
En typ i denna storleken ligger på ca 79kr 

Nr 27 - 28.

Nr 27, Chap stick- vanilla mint. Denna luktar gott och är super bra lipsyl. det känns lite kallt på läpparna akkurat i det du tar den på, något som er gott om sommaren. Jag har fått den av en vännina, så vet ikke hur det är att få tag på en ny...

Nr 28 Cj´s BUTTer lipsyler. tar dessa 3 som 1, då det kun är skillnad på lukten inte produkten :)
Första är Vanilla Chai Latte- en lipsyl som luktar fantastiskt och är lika bra som den luktar gott. Dessverre har Cj´s sluttat med denne doften...
Den andra är Frosted Pumpkin Cake, luktar gott lite kryddigt. Som alla andra Cj´s lipsyl super bra!
Den sista har varit med i Thailand och tappat all färg och text efter X antal turer på stranden :) Men det är en Strawberries N´Crem lipsyl, luktar supert :)
Cjs lipsylen ligger på  10 dollar för 4 stk eller 3 dollar styck :) 

Glad nyheten för mig idag är att jag när jag skulle hitta länken till Cj´s lipsyler ser att dem börjat med min favvorit lukt igen Dreamsicel!! Yay!! 

Går fick jag en packet från iherb, yay!! för några fantastiska produkter.. må starx laga ett inköps inlägg haha 


2 kommentarer:

  1. Oi! Du har vært kjempeflink! Lurt å gå igjennom det som er nesten tomt. Du kommer til å være i mål lenge før året er over ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag kommer vara klar i god tid, får lägga på lite mot slutet av året, ser hur mycke jag klarar använda upp, sån totalt ;)

      Radera