tisdag 6 november 2012

Litt fjas sia sist ;)

Går ju långtid mellan innläggen här, men har inte all världen att dela för det ;)

Men börjar med Leto 28-29/11 Anniken och jag bodde på hotellet där och hjälpte till och jobbade begge dagar, var en otroligt koslig helg i regi av NLAK och Norsk dalmatiner klubb...

Jag fant ut att Letohallen är bäst på en fredag kväll, stilla och roligt och inget mas :) Man kan SE stillheten här........


Fant också ut att hotell rommen på leto är inte så crappy som jag trott, här är då vårat rom med hundhörnan ;)
 På söndagen blev Gutt BIR och Gudrun BIM, dommare var Roberto Schill.

Hela helgen var koslig, och resultaterna var bra dem med, på lördagen var Gudrun BIR och blev med BIG 3! Råaste stystern det :D

 Så kom första snön och Gutt var lite skeptisk i början, men sen likte han det :) Löp runt som en galning och spiste snö hehe
 Elmo inte lika imponerad :P 
 Så i torsdags hade vi en koslig käreste date på fridays, hehe sedan JA är såååå sär med bilder har jag bara bilde av en servett....men vi hade en super koslig kväll, med god mat så gick vi hem och såg en film och slappade i soffan :D 
 I fredags var jag hos läkaren i Asker så mötte jag Helle till lunch, hehe måtte bara ta en Foccaccia burger när jag såg dom fortfarande hade dom på Intermezzo :D Hehe var lika gott ;) Var kosligt med jente lunch med, och få pratat lite skit......

På vägen hem gick jag inom handy size och handlade, måtte ha en ny Thailand bok inför turen våres....har visserligen 2 andra utgaver av denne men från tidligare år.....så måtte bara ha :P Så efter att läst, googlet och styra har vi hittat massa spännande att göra på turen :)
 På handy size hade dem också desse, syns dem var lite coola så köpte dem med, det är hans och hennes "flightbags" med divs ting man behöver när man flyger :) Noen ting vet jag vi får redan på flyget, men dem vara bara "måsten" dessa med hehe
 Hans 
 Hennes 
Helgen gick fort, på fredagen hade vi taco, is, chips och allt som hörer fredagen till, och såg norska talenter, en helt perfekt lugn fredag :D Sedan vi åt vid tv:en så fick hundarna var i köket så länge det uppskattades inte ;) 

 Lördagen var JA på whiskeyfestivalen så jag hade en lugn lördag med dogsen i soffan......



I söndags var vi i Vestby på söndags middag hos familjen till JA, var super kosligt! 
Och det var denne tiden :) 


Så avslutnings vis, så kommer denna bilden av Elmo.....han stod så här väldigt länge här om dagen, kunde inte förstå vad han drev med......tills jag såg flugan i fönstret.....han stod och spannande på den ;) Lilla flugjägaren :D Han klarade föreste ta den med ;) 

Det var lite nytt fjas från mig  :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar