fredag 23 november 2012

Pynting,handlat,tatt bilder och mimrat, min vecka :)

Har inte varit en "hektisk" vecka precis, har väll mest gått till soffasläng och kvällar framför tv, men har gjort litt då och har några bilder att dela :)

Trodde det var 1:e advent denna helgen, så pyntade lite till det, men så kom jag på att näää det är ju ända en vecka till :P Jaja det blev mysigt så får bara ha det en vecka extra :)

Tog bilder så klart ;) Här kommer dem, måtte ta när lysen var tända så det blev stämning :P



 Har uppe 2 av denne i fönstret, blev jätte mysigt när det var mörkt och dem blev tända :) 




Så här om dagen köpte jag mig en ny kåpa <3 Från S`NOB.....till 350kr!! Var salg greje och det var bara den kvar, den kostar liksom mer i inköp än vad den såldes för :) Hehe jag är iaf meget nöjd med köpet!! Har inget riktigt bra bilde, men har denne :) Den är såååå fin!

I går var jag och hundarna hos Anniken för att ha en lite jul fotoshoot, haha för en dag! Var helt utslitten efter åt men stor kosa mig och fick skrattat mig halvt  ihjäl! Bilderna blev bra till slut, och Anniken hade verkligen jobbat mycke med både "props" och idéer, så det blev väldigt bra :)
Här är en liten för titt på det hela, resten kommer efter helgen när Anniken har litt tid till att redigera.


På vägen hem tog jag denne bilden av grisen... Han säger sin mening om gatukonst ;)

Här om dagen tog jag och kopierarde hela fotobiblioteket på macen till en extern hårddisk, ( FLINK KINA!) hehe och där låg ju alla bilder från tidigare datorer....omg som jag skrattade och mös medans jag såg igenom dem...

Dem bilderna som blev med över på macen var från min och Helles Thailands tur....sedan jag har väldigt reselust och har nedräkning för våran tur, så måtte jag bara ha dem på datan.....mimre och längta ;)

Thailand 112 dagar tills vi är där!! 











Det var det ;) skriver plötsligt igen eller inte haha ibland tar det ju tid ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar