fredag 26 oktober 2012

Längesedan sist!

Nu är det så längesedan jag skrevet något så jag vet inte helt var jag ska börja....

Det får hellre bli lite hit och dit med datona, så börjar vi med födelsedagen till sambon i går, vi hade en super koslig firing med hela familjen hans på besök. 9 st var vi till middag, inte värst det ;)

Det blev taco och tårta, glömde helt att ta bilder i går jag...jag som brukar vara så duktig på det annars...men har en bild på tårtan iaf :)
Jag lagade en frukt/maräng/vanilj/gräddtårta :)

 Så fick vi en jätte fin Orkidé av mamman och styvpappan till JA
Hehe tror jag är mest glad för den av oss två :P 
Så spisebordet blev extra pynta nu ;)

Så sist helg var det 2 x Letohallen och hundutstilling. Det var bara en knall helg och Gutt var skit duktig! Lillskiten min blev 2 x Bim mot sin syster Gudrun som blev Bir begge dagar! Det var 10 LH valpar lördag och av dem var det 6 hanar och det var 8 lh valpar söndag av dem var det 5 hanar, så är otroligt stolt av Gutt som klarade bli beste hanvalp bägge dagar!
Bilder som sig hör och bör :p
Rosetterna han fick var bara giga stora och jätte fina :)

Uppförde sig exemplariskt i ringen och var en happy puppy helt enkelt :)


 Wiiiiiii
 Wiiii 2 

Det var dagens skryt om Gutt <3 Skall ställa han 2x Letohallen nu i helgen med, så blir riktigt spännande att se hur det går :) Är väll 7 lh valpar begge dagar så konkuranse är det :)

Sååå har jag och min käre ändrat hotellet i Bangkok när vi ska dit, vi läste många nya anmälningar om det andra hotellet, och det skulle vist vara väldigt ned slittet och bilderna på internett skulle var mycke bättre än verkligheten. Och det som stod mest om...det luktade äckligt på hotellet....det orkarde vi bara inte...så avbookade det hotellet. Och efter några rundor med olika hotell som förslag och läste anmälelser osv...så blev det till att Jon Andre tyckte vi satsade stort och tog mitt dröm hotell. Lebua at state tower! Och när vi då väll bestämt oss ( jag var självklart inte svår att be) så slog vi till ännu större och bookade en svit som ligger någonstans mellan 51-59 våningen!!! Detta är då mitt dröm hotell i Bangkok, det är ett 5 stjärnors hotell som har bara topp anmälelser och topp omtaler över allt! Jag är överlycklig för att få bo på det hotellet, haha kanske lite överdrivet glad för ett hotell, men har tittat på det länge, så att då få bo där inte bara prata om det är helt fantastiskt!

Den ene bilden jag hade på datan nu :) 


Är det någon nyfiken själ där ute så, är detta hemsidan till hotellet www.lebua.com och vi ska bo i det som heter Tower club suites one bedroom http://www.lebua.com/en/tower-club/luxury-accommodation/city-view-club-suite/  bilder av rummet finns nederst på sidan :))) Kan bara inbilla mig så skönt det blir att avsluta semestern där, först 15 dagar på stranden i paradiset, så dom sista dagarna här, innan vi åker hem igen! Klarar knappt vänta tills mars månad!!

Tror det uppsummerar lite av sista tiden, har glömt massa det är helt säkert, men så har det varit mycke som har hänt i det sista med så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar