torsdag 28 februari 2013

Vårkänsla!!

Idag skinner solen så man får hopp om vår och rena vårkänslan i kroppen! Det passar så otroligt bra idag med, jag behövde den lilla energi boosten som solen kommer med :)

Har inte varit i form denna veckan, och efter 2 dagar med jobb så kändes jag ganska obruklig i dag när jag vaknade...Trodde inte jag skulle klara gå tur med hundarna än gång, och skulle egentligen draget ut i Asker och taget vaccin i dag, men det fick jag bara glömma...hade inte en chans. Meeeen nu efter att faktiskt kunnat sitta ute lite på balkongen i solen känner jag mig bättre :) Så hoppas energien fortsätter så jag får kommet mig till läkaren i morgon, he he måste ju ha den där vaccinen ju :P

Var ju tvungen att ta en bild eller två idag med :)
SOL :) 
Plaza badar i sol med he he :)


Ljungen har överlevt så långt, nästan synd att dom ska rivas upp när dom kommet sig igenom hela vintern, men har frön som ska plantas så.......

Elmo ville inte vara med ut då golvet inne badade i sol, hihi skal ha det varmast möjligt han <3

Gutt däremot ville vara ute han med, tross skugga på golvet på balkongen.... fick han knappt in igen <3


 Så måste jag skryta lite av Såpebobla  (igen) fick beställt mig varor på måndag kvällen som jag ska ha med till Thailand...tror jag beställde dom runt 21-22 tiden, och igår efter jobb var jag på posten och hämtade dom! Det är service det! Klarar mig inte utan Treat skrubb och Cj`s BUTTer krämer nu.....






Nu ska jag sitta i soffan och göra ingen ting.. Spara på den lilla energien solen gav mig... Och bara vara :)

Ps. Låg här i soffan i dag tidigt och ändrade hela upplägget på bloggen, blev det bra?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar