tisdag 7 augusti 2012

En låååång uppdatering.....

Har ju inte fått skrevet något här på en veckas tid.....så då är det bara att starta uppdateringen :P

Började jobba förra veckan igen, var litt skönt att börja jobba igen, men också litt kjipt....men hade en mjuk start, så ska inte klaga :)

På måndagen skulle jag bara bli med Kjersti en tur på Ikea.....jag skulle inte handla......nej då kom självklart hem med en blå pose, haha går ju inte vara på ikea utan att handla ju! :)
Blev både ljus, filtar och sängkläder....att man aldrig lär sig! Fick självklart ätit köttbullar när jag först var där...är ju ett måste på Ikea det :)

 Fick också köpt mig en helt rå orkidé, ska få tatt bilde av den en annan dag och visat....den börjar precis blomstra så ska vänta tills den står helt i blomst :)

Ikea mat :P 

 Dem nya sängkläderna :) Fina blå prickiga!

Onsdagen var jag med Jonas och gick tur och fikade i botaniskhage var super mysigt! Tog självklart bilder av det med :) Så här kommer lite bilder från då...
 Gutt går äntligen med svansen upp igen! DEILIGT att se!! 

 Humorn är på topp :P Kunde ju inte låta bli när jag såg den skylten ;) 

 Jonas med Gutta på kaffet




Så torsdag drog vi på hyttetur, otroligt skönt att bara slappa och kosa oss mitt i skogen! Varit på skogsturer och spist godt mat, spelat spel och drucket ett glas vin :) Har ju så klart bilder från där med!:) Så här är en hel hög med bilder blandat från turen....
Hytta ( eller hytterna skall jag väll kanske säga?) mitt i skogen är det iaf :)





Jag och grisen är avslappnade :P

Släkt träff :P Mye Möööö i skogen ;) 


 Massa tur bilder! 












Det blir MÖRKT om kvällen i skogen :)


 Hyttekos! 
 Medans vi städar och packar på söndagen passa Elmo på buret, livrädd för att bli glömd ;)
 På ett stoppsted längst med mjösa en plats, helt otroligt fint :) Och hundarna fick löpt lösa lite med och blivit av med energi :)






Det var min bilde kavalkad och vecko uppdatering.... En väldigt fin och mjuk start efter ferien som tidigare skrevet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar