tisdag 14 augusti 2012

Helgen.....

Hehe har vist börjat vara litt slapp med den här blogginga ;) Hehe det har ju varit sol ute och har skjedd litt så kanske inte så rart att bloggen inte blir prioriterad ;)

Men ska vi se vad har skjedd i det sista då?

På fredagen var jag hos David och Christina och firade Jan Erik, Christina hade lagat en helt fantastisk kaka, hehe var nog "allt" i den....

För detta hade jag tatt busssen (!!!) till Ikea för att köpa nya sängkläder.....omg!Hehe behöver jag säga mer?  Men coola var dem :P



Jo om lördagen var jag och firade Tone och Espens 5 år bröllopsdag, vi var en liten gäng på 8 st som åt på Hard rock och tog några drinkar efter åt! Fantastiskt koslig kväll! :D

Litt bilder :)

Jag ;) Hehe 

Espen och Tone :) 
 Siw och Johanna

 Hehe skulle tro desse varit gift i 5 år :P 
 Fina färger :P


 Ups! :P


 Disco kula faktiskt! ;) 

Så avslutades helgen slik :





Det var det ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar