onsdag 5 juni 2013

En månad sedan sist :)

Sedan sist har det hänt endel, och jag har legat som död i mellan slagen här :P Heja kroppen min ;)

Men kör på med bildespam delux idag och lite skrivning ;)

Börjar med 17 mai <3 
 Gladingar till frukost :) 
 JA bara mååå vara vansklig :P 

19 maj fylle lillebroren till Ja år, jag hade planerna klara och skulle laga en cool kaka... planen gick till helvete och kakan måtte räddas... räddningen blev slik....
Glad 9 åring blåser ljusen :) 

Det var super varmt den dagen, så hundarna fick ett dopp ute på balkongen :) 
 Nöjda *fnis* 

Så blev det plötsligt och oväntat min födelsedag :P 
Hipp hipp hurra!! 

Då hade Jon Andre ordnat med mina föräldrar så vi alla drog till Prag och mötes där :) 
Woho!! Bästa födelsedags presenten! 


 Påväg till Gardemone blev det plötsligt kö...vi stoppade för köen, men det gjorde inte bilen bak oss... Aj som satan..... Vi fick en Audi i röven...MEN heldigvis kunde vi köra vidare...

 Kom oss till Gardemoen och fick till och med i oss en pölse och tatt ett "vi väntar" bilde ;) 

Prag under bara Prag <3 

 Pappa var tyvärr tvungen att jobba men på lödagen, men mamma och vi tog en tur runt :) 

 Shoppade vi gjorde vi med :P 


Grei han där.....


MidEVIL!





 Inte Goldfinger här inte ;) 

Ett pepparkakehus!! Seriöst liksom :O 

Födelsedags present! 

Pappa har utmärkt smak och jag fick denna han handlat till mig! <3 

Moa i nya kläder, perfekta resoutfiten ;) 

Kaffi :))  JA fick köpt sig cool iskaffekopp :) 

 På måndagen innan vi skulle resa hem tog jag och Jon André och gick en låååång tur i Prag, vi tog repbanan upp till ***tornet ( kom fan inte på namnet) Så gick vi ned på baksidan av slottet ner i ravinen bakom slottet i slottsparken och tillbaka till centrum. Jätte fin tur :) 









Tillbaka på hotellet  och väntar på bilen som ska hämta oss..

Fick köpt denne på flygplatsen <3 Har inte använt denne doften för, men bra som förändring :)

 Prag turen var helt underbar, så tussen miljoner tack till Jon André, mamma och pappa <3 <3 <3

Väll hemma igen:

Hade Buzzador sänt en packet med Knorr såser :) Nam! 


Fick provat carbonaran :) 

Så på själva dagen min var vi hos JA sin familj i Vestby, där hade dem lagat mat och baka kaka och tydligen blev jag 128 år :P 


Fick massa fina presenter, och var en jätte mysig kväll :) Tack till Geir & Reidun som styrade så massa för att jag skulle få en fin dag <3 <3 

 Så har du ju varit helg med fint väder, och på fredag var vi hos Christina & David och grillade :) 
 Slapp gäng efter maten ;) 

Köpte mig en solsäng :)  

Jag och hundarna har solat oss :P 

Så har vi grillat lite mera :) 
Fick använt mera av Knorr såserna här, GOTT!!


Var på Nchk sitt årsmöte... inte precis ett oppmöte att skryta av...
 Dem hade fått lagat en kake till mötet, fin :) 

 Efter mötet var det utdelning av mestvinnar rosetterna och Gutt blev nr 8 LH valp :) Flinke Gutten min :) 

Chilitos hade ett topp år med Mestvinnande KH vuxen och Mestvinnande LH valp! Samt Mestvinnande Kh vuxen 6 och mestvinnande Lh valp 8 då... Knall! :) 

Så hade jag och Line gjort en starbuckskopp bytte handel och detta kom i posten i går! *LOVE*

Hittas på www.sapebobla.no

Det var det! Till helgen er det Hadeland utställningen och hoppas på några fina bilder att uppdatera med där från :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar