lördag 29 september 2012

Sedan sist :)

Då var det på tiden med en liten bilde kavalkad igen ;)

Sedan sist har jag legat sjuk på soffan så har inte orkat laga ett inlägg här en gång, har en förkylning från helvete på besök...... så illa att det har vurderats avlivning faktiskt :P Hehe är inte alls Drama Queen nu ;)

Men vi har till tross för förkylning varit på en koslig Danmarks tur med dfds båten :) Var chockerande bra den båten faktiskt, hade ingen förväntningar eller möjligens väldigt låga, så den överraskade positivt! Men med turen hade vi 7 t i Köpenhamn, så gick litt runt på ströget, spiste lunch i Nyhavn och gick en tur runt Rosenborg slott samt gick ned till sjöjungfrun och tittade snabbt :)

I veckan var jag hos Anniken på besök med dyra, och vi fick haft en fotosesion med Gutt och Gudrun, så måste ju visa fram några av bilderna på Gutt :)

Så här kommer det! :)



 Båten lämnar Oslo, Operan är inte så värst från denne siden heller ;) 
 Måste ju sitta ute tross det var typ....ja kalt! :) 

 Hehe måtte ta bilde av dette då, denne körde förbi båten faktiskt :) 
 Akershus festning är väldigt fint från sjösidan :)
Oh no....Jon Andre har blivit facebook nerd :P 


Koste oss extra på båten så klart ;) 
Tog noen ute bilder på kvällen med :) 

 Så var vi i Köpenhamn!

 Snart framme :P
 Nyhavn är litt mindre folksamt i september ;) 
Fick god lunsj där för det om....denne burgervarianten var bara rå bra! 
 Rosenborg slott, måtte ju på litt kultur med ;) 

 Den lille havefrue 
 Där blåste det något så sjukt massa, till och med Jon Andre frös! 
Så middagen på båten på väg hem! Den perfekte biffmiddagen med en sjukt god rödvin till! 
Rekommenderas!
Hehe ja måste ju en tur i baren efter åt :P
Väll hemma igen så skulle jag ta med gutta till Anniken för en playdate och fotosesion :) 
På vägen måtte vi gå förbi dessa....

Så litt bilder av Gutt som blivit hela 5 månader nu <3 lille trollet :) 

 Han växer i ryk och napp nu, men har en brukbar kropp för det om ;) Och börjar bli jätte bra på bordet :) 

 Gutt <3 

Det var det av bilder för i dag :) 

Nu börjar strax höstens utstillings maraton, så hoppas på att få uppdatera här med några bra resultater ;)

Så ska jag snart visa upp våra bokningar i Thailand i påsken 2013 :) Hehe glädjer mig sjukt till att dra på tur dit! Tur Jon Andre delar mitt intresse för resor så jag får kommet mig till solen då :P
Men som sakt ska visa i ett annat inlägg ;)

Har också uppdaterat båda killarnas sida här så bara ta en titt där med ;)


1 kommentar: