lördag 25 februari 2012

Jaja så går dagarna...

Lördag allt? Hehe dagarna flyger iväg....och idag är programet egentligen fullt, men med sol ute och plusgrader är jag stor nöjd!

Idag skall jag till Lalle ( Linda och Kalle) på inflytningsfest, glädjer mig! Har en helt ny outfit som skall på (bilder kommer ;) )  och glädjer mig massa till att använda den :)

Men först skall kroppen vakna....och jag skall möta Erik och Jan Erik, skall förhoppningsvis få ordna mig en printer idag ( som jag skulle gjort hela veckan men inte orkat) och vurderar sterkt att ta med grisen ut i skogen eller nått...är bra varm ute idag och jag behöver skogsterapi känner jag :) Men får se vad tiden streker till idag...

Blir iaf mera update här under dagen!



Måste bara lägga till:
 Hörde denne på senkveld igår och bara likte den av en eller annen märklig grunn (kan varit kjekkasen som sjunger som gjorde det) men iaf cool låt :)


Hmm vet inte om linken är rätt men finnes på spotify ;)


Njut solen folkens!! Känner våren snike seg in på :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar